Base your life on a movie Hitskin_logo Hitskin.com

This is a Hitskin.com skin preview
Install the skinReturn to the skin page

New Horizons
Welcome to New Horizons-A forum for all different kinds of discussions. Please Log in or Register to Post!

Join the forum, it's quick and easy

New Horizons
Welcome to New Horizons-A forum for all different kinds of discussions. Please Log in or Register to Post!
New Horizons
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
New Horizons


You are not connected. Please login or register

Base your life on a movie

+3
The Banker
Justice
Ahmed
7 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Base your life on a movie Empty Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 4:44 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

If one movie was to be a symbol of your life which one would it be?

2Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 6:49 pm

Justice

Justice
NH Member
NH Member

What do you mean?

3Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:04 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

Which movie represents your life?

4Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:21 pm

Justice

Justice
NH Member
NH Member

Give me an example?

5Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:24 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

If you are heoric then Spiderman might reprsent your life since he's heroic.

6Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:27 pm

Justice

Justice
NH Member
NH Member

The HULK. Cause im buff and all.

7Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:36 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

LMAO you just made an epic lie Hilarious

8Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 7:50 pm

Justice

Justice
NH Member
NH Member

How so? aware

9Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 8:08 pm

The Banker

The Banker
NH Member
NH Member

kay, Aladdin... and its Apu who represents me... alwayz gettin into trouble without doing anything wrong Razz
Base your life on a movie 3776859_std

10Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:23 pm

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Lev_93 wrote:The HULK. Cause im buff and all.


hahaha Hilarious that deserved a rep!!

AWW!!!! Marwaa!! I love Aladdin!!! Wub

11Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:35 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

He's a liar though!!

He is the EXACT OPPOSITE of the hulk O.o

12Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:37 pm

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Wait whats the opposite of green? Hilarious

13Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:42 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

He's the weakest person ever Hilarious (no offense lev)...he makes me seem buff Razz

14Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:44 pm

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

aww! Poor Lev! Its okay girls go for the weaker ones ;]

15Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:56 pm

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

Not when the boy is weaker than the girl...

16Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Sun Jul 04, 2010 11:59 pm

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Oh mann!! Hilarious go run in the mornings!!

17Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:00 am

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

Running doesn't help...

18Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:06 am

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Yes it does and if you eat properly

19Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:08 am

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

Well I lost wait because of my epic running yesterday...damn it

20Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:10 am

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Yea well your suppose to balance it out with what you eat

21Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:11 am

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

I eat...

22Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:12 am

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

OOMG!! i meant like bigger healthier meals... Rolling Eyes

23Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:20 am

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

I eat healthy meets. I can't help not eating more lol, I just get full.

24Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:25 am

Fifi

Fifi
NH Member
NH Member

Your suppose to eat slow Rolling Eyes

25Base your life on a movie Empty Re: Base your life on a movie Mon Jul 05, 2010 12:51 am

Ahmed

Ahmed
NH Admin
NH Admin

I do..

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum